söndag 10 september 2017

Fotbollsmorsa hemma i soffan(uppdaterad)

Idag har vår P04a dominerat på plan och var bästa målskytten och så här glad blev han för det.
Kan undra om han saknade mig och mina snygga tröjor, även om det suckas en del över dem. Det handlade inte om mig, 😱, utan att matchens lirare var så trött och sliten att han inte orkade le ens. Men det betyder att vår P04a spelade sin i år hittills bästa match och det lyfter vi på hatten för. Men lite saknad var jag nog(låt mig tro det).😉
Själv ligger jag hemma och gör allt jag kan för att fixa ti-to, då jag ska fixa båda 04orna på egen hand. Det kommer jag fixa om jag så ska ligga utslagen hela nästa helg. September betyder dubbla idrotter för vår P04a och just nu är det olika från vecka till vecka. Blir bättre när det bara är fokus på innebandy om än det blir några extra mil i bli, han spelar i "rosa" i Forshaga. Kan bli att jag bjuder in mig på kaffe/te hos div människor där under hösten. Det viktiga är att båda 04orna får sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar