tisdag 1 augusti 2017

Märsta nästa, framme och igång

Idag har F04an börjat sitt första MV-läger, det var en nervös men samlad tjej som åkte från 15a och kom fram till campen, men nu är de igång och förhoppningsvis sover hon sött.
Jag och Maken och denna gång även "Geten" har checkat in på ett hotell i närheten. Vi ska se lite handboll, vara turister och dra ut till Ingarö, jag har med "Fotbollsmorsa-tröjan", vår P04a är på läger där så då passar vi på att hinna med en sväng dit också.
Det är alltid nervöst när vi gör något nytt, så både jag och F04an har fjärilar i oordning, men mina slog till när vi lämnade vår stora, kloka tôs, hennes hade nog hamnat på plats då.
Hur som helst är det fantastiskt att få vara Idrottsmorsa till våra 04or och att de är så pass nära så jag kan besöka båda det är lycka det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar