tisdag 14 mars 2017

Bohus cup 201

Då har lottningen skett för våra första matcherna i Bohus cup. Det blir så verkligt när man ser spelschemat. Men än är det en bit kvar, vi spelar första matchen 18.00 på fredagen och innan dess ska det checkas in både laget, ledarna och så jag som återigen kommer bo på "Hatten". Jag hoppas fixa hänga mer med mina bäst bästaste handbollstjejer i år. Men jag vet att min rygg och kropp bestämmer över knoppen. Dessutom har jag en stenhård F04 som ser när Maken måste se till att jag kommer till hotellet och vilar.
Men nu lär vi planera in ett spelarmöte och ett föräldramöte så vi har koll på allt och lite till. Det handlar ju om så mycket mer än att spela handboll när man är på Bohus cup. Men det är så otroligt roligt och ger så mycket både för tjejerna och för mig som Handbollsmorsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar