torsdag 22 juni 2017

Näst sista dagen - Var tar tiden vägeñ?

Det var något segt igår när vi skulle upp. Det tar på kroppen att paddla, men det är det värt.
F04an saknade MV-tränarna på passen, det ger så mycket mer om de finns där och ger tips och rättar till placeringar mm. Men beslutet är nu helt klart, hon har anmält sig till nästa års läger här i Idre. Det är med glädje jag ser hennes självkänsla och självförtroende växa. Det är en trött värmlandsjänta som det tindrar om. Det värmer Handbollsmorsans hjärta något enormt.
Igår han vi med en gofika i stugan, att packa ner kaffemaskinen var verkligen en hitt och den lär bli med på fler resor.


"Geten" är trött och sliten hon med, renar och en terräng som inte är plan tar på oss alla. Men det märks att några vänder upp och ner under dagarna här har gett resultat, idag går backen upp till "hallen" lättare, även om kroppen är helt slut.

F04an gjorde 👍och utbrast "Det behöver du!!!" när hon såg min hög med godis, koffein mm igår, nacken tog lite lite mycket stryk av att paddla. Men jag njuter av minnet och jag hoppas jag snart får en ny friluftsupplevelse.

Vi tog en kväll i stugan igår, soffhäng, lite packning mm, det drog igång 08.40 för F04ans lag i dagens matcher och då skulle bilen vara packad och stugan städad. Så vi började lite smått igår för att gå ut stenhårt i morse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar