onsdag 8 juli 2015

Det är ett fantastiskt fint boende vi "fått" och det var bara starten. 
Att börja med ett gästspel och rollspel med Markoolio om värdegrund och hur man ska vara på fotbollsskolan, var en fantastisk början. Att sen få höra lite nostalgi, taktik och teori av Söderberg det är en start som är värd att ta efter och förväntningarna minskade inte utan ökade än mer.
Efter träning behöver man fylla magen med mat.

Självklart så åt båda våra 04 med god aptit. 
 Kroppen behövde mer energi och resultatet blev än mer bus och stök. 
Sen behövde fotbollsmorsan få se "sitt Värmdö" och när vi väl var på Tollare insåg jag hur mycket jag saknat denna delen av landet, hela mitt hjärta ropade att nu är jag hemma. Men det var nostalgi, tiderna ändras och jag kan inte tänka mig att lämna mina handbollsungar och inte vara fotbollsmorsa i Värmland. Men jag behöver östkusten!
Tänk vad denna plats betytt för hur mitt liv ser ut idag. Men jag är förvånad att jag saknat Värmdö så utan att ens märka det, Östersjön är det riktiga havet i mitt hjärta.
Nu sover vår 04a och hon somnade med höga förväntningar på morgondagen och jag förstår henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar